sevismeden aylarca durabilmek

<bkz: gecen gun yine sevisiyorum>

pis yedili

süper dizi. hayatın gerçeklerini anlatıyor. zengin fakir falan filan.
mesela orada birisi var, fakir böyle çok fakir lise öğrencisi. cebinde en fazla 400 lira var. insan bakıp bakıp hayatın ne kadar adaletsiz olduğunu anlıyor. zaten senaristler bize bunu anlatmaya çalışıyor galiba ben tam anlamadım ama neyse.hayatın adaletsizliği falan işte.
düşünün yahu adam lise 3'e gidiyor fakat cebinde 500 lira var yok. yazık değilmi o fakir çocuğa.o kadarcık parayla ne yesin ne içsin kantinde.
ama hangimiz onlardan farklıyız. kaçımız zengin çocuğuyuz. babalarımız ayda 3500 tl asgari ücretle bizi okutmaya çalışıyor.
işte böyle halkla iç içe olan insanlar böyle güzel, böyle hiç yapılmamış projeler ortaya çıkaracak ki memleket ilerlesin, halk bilinçlensin.

kertenkele oldurmenin sevabi

<bkz: en son kaca olur>
<bkz: öğrenciyim be abi>

yaran zaytung haberleri

stat isimleri 19 mayıs olan 3 takımın (ankaragücü,manisaspor,samsunspor) bu sene küme düşmesi akıllarda soru işareti yarattı...

başbakanlık'tan sütle ilgili açıklama: "aileler en az 3 çocuk yapsınlar diye boşuna demedik..."

ismail abi

ismail abi: erdal abi allah aşkına bana balık tutmayı öğretme bana balık ver.

bir melek vardi

<bkz: o degil de bir ilhan irem vardi ne oldu ona>

yemek sofralarini facebook ta sergileyen tipler

fakirdir. kırk yılın başında güzel bir sofraya oturur, gider onun fotoğrafını cekip herkese gösterir. görgüsüz ne olacak..

soyadi turk olanlarin genelde turk kokenli olmamasi

<bkz: ahmet türk>

yaran zaytung haberleri

eğitimde 4+4+4 formülüne bahçeli'den tepki: "bu işler öyle basit değil..."

boğaziçi üniversitesi beyzbol takımı: "biz biliyoruz da mı oynuyoruz?"

turklere ozgu tiksinc adetler

şu ana kadar yazılanların hepsini okudum ve tek bir şey söylemek geldi içimden:
<bkz: la bebe biz nasil adamlariz la>

metonya

metonya'da da çıkmış bedelli askerlik. eskiden gündoğumuna kadardı, şimdi parayı veriyormuşsun gece yarısı iki buçuk - üç gibi bırakıyorlarmış.

basliklari alt alta okumak

+ love me back (3)
+ angelina jolie (2)

metonya

futbol milli takımı gelecek vaad ediyor valla. kalede kamil, defansta kamil, orta sahada kamil, forvet kamil, yedekte kamil, tenik direktör yine kamil..

federasyon başkanları da kamil olur inşallah..

basliklari alt alta okumak

+ baban ne is yapiyor
+ biber kizartmasi

yaran zaytung haberleri

avrupa ligi'nden yine elenen trabzonspor, şampiyonlar ligi'ndeki rakibini bekliyor..

can bonomo da illuminati ci cikti

<bkz: subhanallah kardes ibretlik bir paylasim>

yanlis anlasilmis sarki sozleri

doğrusu:
yine mi hüzün var, niye?

benim ilk dinlediğimde anladığım:
yine mi üzüm var, niye?

leyla ile mecnun

bölüm 19, erdal bakkal ''veni vidi vici'' demeye çalışır.

erdal bakkal: vana vudu vucu.
mecnun: nasıl?
erdal bakkal: vana vucu vudu.
mecnun: sana vucu mu vudu? vucu kim yaa?

askere giden sevgilisini aldatmayan erkek

bu durum israil'de yaşanıyor olabilir. israil'de kadınlar da askerlik yapıyormuş ben öyle duydum..

yaran zaytung haberleri

ikinci tkp'nin de kurulmasıyla birlikte türkiye'deki sosyalist parti sayısının toplam sosyalist sayısına oranı 1.7'ye geriledi...